Saturday, June 30, 2012

Another Short Entry~

Sungguh dah sangat lama xhapdet blog ni...ececey...sket je lagy da nk sthn...
Punyelah 'Rajin', smpai xsempat nk update...


Btw, this is my new one... sudah d tmbah tolak,darab bhagi... ini je satu2nye blog yg aku ade..ceh, mmg xde sape pun follow blog ni lagy,giler sedey seyh...  ='( 


Xpe2, yg pnting ape yg aku nk share dlm blog ABC 123 ni je...eyekkkk name blog pun xboley belah!


#Harapan aku, moga tiap ape yg aku share itu, akn bermanfaat... Insya Allah... (tp klu terlari landasan tu,erkk no komen erh...mintak mahap awai2 dlu...)


*Memandangkan waktu sudahlah sangat mncemburui aku...oke, Anyonghi Gaseyo~ 0.o




Spread Love ::
Unnie Niya_ Anything About You 123
Smile Always ya :)

No comments:

Post a Comment

CANVA YEAH ^-^

  Ehh best jugak edit pakai canva ni ya. Haip! Jangan gelak. Saya budak hanya baru belajar. ^-^ Tapi untuk pertama kali ni, aduhai, macam ke...