Thursday, February 28, 2013

Meh,Sandar Pada Aku!

Assalamualaikum...
Selamat pagi...
Selamat hari khamis...

Amacam hari ni pagi ni?Ada baik kah adik manis?
Kalau tak sihat,moga cepat sehat,kalau moody,lakukanlah sesuatu yang boleh menaikkan tahap kegembiraan korg...haha...(taip gelak,tapi muke serius toye...nympah kau yani!)

Oke short entri untuk hari ni...
Memandangkan hari ni last aku keje,sbelum aku 'bercuti' panjang kerana sesuatu yang tak dapat dielakkan...
Jadinya malam tadi aku tido lambat...sob sob...da banyak hari tak cukup tido...
Ngantok bhai...
Semalam tido lambat sebab 'mengsiapkan' goodies untuk kakak2 kat opis ni...alhamdulillah 3.30pagi tadi dapat jugak aku tido...
Walau kejap,tapi bermakna...tido tu kenapa best eh? (soalan poyo sgt!ngeh3)

Oke oke oke,memandangkan diri tak cukup tidur,jadi aku pergi kerja dengan mood yang sangat goyang...
Oleh kerana moody dan sangat mengantuk,dan menyerlahkan muke asam kelubi (erkkk asam kelubi tu masam tak hagak,takot aku nak makan lagi...bhaha...*eh xde kene mengena!cut!)

Straight to the point la,semalam aku baru beli sebuah novel bertajuk "Meh,Sandar Pada Aku!" karya penulis berbakat Cik Puan Aifa Batrisya...
Cover novel ni aku suka!
Baca sinopsis kat belakang,aku teruja rasa nak melompat cam monyet! (baru rasa ye,belum buat lagi...lalala...)
Kalau sebelum ni korang penah baca novel "Kahwin Ganti" terbitan KaryaSeni,maka novel "Meh,Sandar Pada Aku!" 'baby kedua' penulis Aifa Batrisya...

Tahun lepas nak cari novel "Kahwin Ganti" punyalah payah...asyik habis stok je...
Novel ni pula,alhamdulillah,semalam memang rezeki aku la kan...satu2nya yang tinggal...grab terus! Tak kasik can orang lain sapu...

Ouh terima kasih kedai buku 'BookWorm' (Saujana Utama)...aku ingat kedai buku ni lopek,sekali ada novel,melompat aku semalam depan rak novel tu...*syhhh jangan bgtau orang*

Punyalah pung pang aku becerita keasyikan beli novel ni,muehehe tak sempat baca pun lagi...tapi aku YAKIN cerita ni best...

Aku tak kesah la orang lain nak kutuk novel melayu kata jalan cerita asyik sama je,yang penting aku suka...sebab aku memang suka membaca,jadi tak kisahlah kalau penulis2 novel dalam Malaysia ni nak hidangkan jalan cerita yang sama...
Jalan cerita sama,tak semestinya cara pengolahannya sama...kan kan kan?

Aha,oke da nak tengah hari kot,bz hari ni,menaip bila ada waktu free jap je...muehehe...
Nantilah bila aku dah baca novel ni,aku wat review psl novel ni oke adik2?

Meh,Sandar Pada Aku! wahaiiiiiii tak sesabarnya nak baca...

oke,terima kasih baca entri ni...
Korang jaga diri bebaik k...
Doakan aku berjaya dunia akhirat eh... (eh tetibe plak)

Ikhlas,
Niyaz Arumi
28 Februari 2013
11.54AM

No comments:

Post a Comment

CANVA YEAH ^-^

  Ehh best jugak edit pakai canva ni ya. Haip! Jangan gelak. Saya budak hanya baru belajar. ^-^ Tapi untuk pertama kali ni, aduhai, macam ke...