Monday, April 8, 2013

Superbike Itu Cinta

Assalamualaikum...

Ehehe entri di malam hari....(eh malam ke pagi ni? gasak r,ape2 pun boleh...)
Ahem,teruja nak taip entri baru...
Dengan titlenye pula...haih3...
Memang unik sangat ni...
Kalau korang nak tau,title ni adalah tajuk novel semata-mata...
Takdak kena mengkena dengan aku yang terjatuh cinta dengan pemilik superbike ataupun yang sewaktu dengannya...

Hehe...best la tajuk novel...
Ini gara2 kak Bikash Nur Idris la ni...

Beliau post dalam fb novel ni...
Aku tengok tajuk da teruja...

Nak dijadikan cerita lepas balik dari kenduri kawin kat crocodile river,kami singgah tesco rawang...
Bhaiiiiii,apehal ada kedai buku ni?

Serius aku sangat pantang...pantang tengok kedai buku...Kedai buku Smart eh namenye adik-adik...
Al kisahnya memanglah tiada niat langsung nak membeli novel...
Tetapi jumpa pulak novel Superbike Itu Cinta...

Aku pun belek la sinopsis...
Best best best...
Haha hakikatnya aku belun baca lagi...
Jejadinya tak tau lagi best tahap berapa bintang...

Oke nama penulis ialah  Nia Qurratu'aini...(Maaf eh penulis,kalau sy salah eje)
Entri sesaja nak promote sebab cover novel ni chantekkk...
Dirimu buatku tertarikkkk...ewahhh...

Di sebabkan aku kekangan masa utk membaca,nanti la tetakut korang nak tunggu review novel ni (ohoiii yani,bebajet ade orang bace blog ni ke wei?)

Hehe oke tak tak...pada yang baca sepenuhnya lah kan...
Tengok gmbar cover novel and novel je la eh...

G pun bateri fon aku da nak abes ni...

Selamat mencari masa nak membaca untuk aku...
Selamat membaca untuk korang...(yang dah ada)
Selamat mencari untuk korang...(yang tak ada lagi)
Oke korang take care...

Terima kasih baca entri ni...

Wasalam...
A lot of love,
Niyaz Arumi_Anything About You
1.21AM
8 April 2013




4 comments:

  1. dear..terima kasih sebab pegang,belek,beli n baca Superbike Itu Cinta..
    Selamat menyusuri zon cinta Wafi & AD.. ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe...sama2...
      semoga akan sentiasa sukses dlm kerjaya...
      saranghae cik Nia Qurratun Aini...
      All the best to u... :)

      Delete
  2. Asalamualaikum...kpd sesiapa atau author novel ni...klau ade novel ni sy nk beli sangat2...besar erti novel ni...sy trhilangkan masa dlm flight..sejak beli tx pernah berenggang...80% crita ni peenah jdi dlm hdup sy..sy tx pandai tulis novel..tpi minat snagt dgn novel trutama dlm penghayatan..maybe sbb bnyk kisah hdup yg seiras sangat..teringin nk kongsi dgn org ramai dlm bentuk novel tpi tx ade talent menulis..sbb tu sy suka dgn novel trtentu sbb hampir sma dgn kisah hdup sy...so klau ade buku ni dlm simpanan..wlaupun mahal..sy nk beli...wasap no sy 0149694149 kalau ade ..trma ksh...sngat2 kalau ade yg sudi membantu ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya ada novel ni sebelum ni. tapi tak pasti sama ada masih ada dalam simpanan atau tidak. kalau ada nanti saya beritahu. em kawan-kawan lain kalau ada yang baca komen saudara mohamad dan ada novel ni, diharap dapat membantu. terima kasih.

      Delete

CANVA YEAH ^-^

  Ehh best jugak edit pakai canva ni ya. Haip! Jangan gelak. Saya budak hanya baru belajar. ^-^ Tapi untuk pertama kali ni, aduhai, macam ke...