Thursday, November 27, 2014

BeautyOat

Hecey ini semua gegara tengok entry terbaru puan comel Yuyu Zulaikha ,




terus aih menggoogle cari amende kah beauty oat ini.

Ngeh. Ngeh. Nampak tertarik. Terus order. Terus order tak tau kenapa. Sebab kalau nak beli membeli produk gini, saya suka fikir 37 kali. Haha.

Tak apalah, kita try dulu. Tengok bagaimana keberkesanannya pada diri saya.

Try untuk sekotak yang berharga : RM 79.00 ( sekali postage tau)

Ramai juga yang dah try produk ni. Ok katanya.

Jadi, kalau tanya saya, saya belum tahu lagi. Sebab baru je beli.

So, apa tunggu lagi, kalau berminat boleh terjah sini


1) http://www.beautyoat.com/

atau

hubungi/sms/whatsapp sini


2) HQ office at 012-2444 014 (Nurul) or 012-2444 041 (Jane).


Oke, terima kasih.

Assalamualaikum.


Mood : Dah tak sabar nak tunggu 'kotak oat' ni sampai 'hopis'. Kbai.

credit to : Cik Nurul kita ni, sebab proses jual beli yang pantas. ^-^ Daebak !!!

2 comments:

  1. salam ..

    saya di fahamkan ada yang menyebut nama saya di blog ni hihhihi..
    saya nurul dari beautyoat , sekali lagi terima kaih atas pembelian cik dan saya berharap cik dapat kongsikan feedback dari penggunaan beautyoat bersama kami ..

    Terima kasih .

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam... sama2.

      beauty oat mmg sedap dan best. :)

      belum nampak feedback yang nyata sebab baru guna sekotak.

      Delete

CANVA YEAH ^-^

  Ehh best jugak edit pakai canva ni ya. Haip! Jangan gelak. Saya budak hanya baru belajar. ^-^ Tapi untuk pertama kali ni, aduhai, macam ke...