Monday, October 19, 2015

Brownies Untuk Ayah

Bismillahirrahmanirrahim...

Assalamualaikum w.b.t...

Erm terajin sikit nak up entry baru, tapi entry bukan panjang manjang kertas kajang.
Entri simple je sekejap-sekejap.

Btw, kengkawan yang dihormati lagi disayangi sekalian, memandangkan cuaca belum lagi pulih, dan masih berjerebu, harapnya kengkawan semua menjaga kesihatan dengan baik...

Orait, memandangkan semalam [ 18 Oktober ] adalah tarikh ulangtahun kelahiran ayah saya yang ke 59, maka dengan penuh rasa cinta kasih sayang, saya telah membuat sebuah (ehh sebuah ke penjodoh bilangannya ni?!) eh gasaklah kan... saya telahpun membuat sebuah brownies untuk ayah.. heee amende rasa penjodoh bilangan tak kena ni? adoii..

Sebenarnya kami semua mungkin inginkan kelainan dari kek, jadi semalam ayah tak potong kek.
Ayah potong brownies yang telah siap dipotong. (Hehehe...)

Memandangkan entry ini pendek sahaja, jadi kita belanja gambar je, resepi nanti, tunggu next entry tau... (hahhh yani! bebajet ada orang nak bukak blog kau ni selalu lah? tiheee, haha kalau tak ada pun tak pa, kita bebuat ja ada, huuu...)





Adui, terserlah kemalasan kat situ, taip print lekat cucuk. Tapi ni angah yang buat tulisan tu, kalau saya yang buat, mesti cantik... haha perasan kejap.

Oke kengkawan, jadinya, insya Allah, lepas ni, saya cari masa sikit, kita share resepi kat awak-awak.

Sedap? Entah...
Pada saya, saya memang suka, sebab lepas bakar dah sesejuk dan susun di atas papan kek ni, saya simpan dalam freezer... hihihi... memang deabak rasa dia... nak tahu? ohh kena try sendiri nanti..

Oke kengkawan, insya Allah, kita jumpa di entry seterusnya.
Terima kasih atas perhatian, mohon maaf sebarang kekurangan.


Jaga diri, jaga iman, jaga solat.

Sekian, wassalam...


No comments:

Post a Comment

CANVA YEAH ^-^

  Ehh best jugak edit pakai canva ni ya. Haip! Jangan gelak. Saya budak hanya baru belajar. ^-^ Tapi untuk pertama kali ni, aduhai, macam ke...