Thursday, May 17, 2018

Ramadhan Kareem 1439H (Happy Fasting)



Bismillahirrahmanirrahim..

Assalamualaikum w.b.t

Malam ni tulis entry pakai phone je..
Aku harap aku belum terlambat lagi untuk ucapkan selamat menyambut bulan Ramadhan Al Mubarak..


Aku mohon maaf seandainya ada di antara entry aku yang mungkin dah menyinggung hati korang ke apa kan.. aku harap korang semua sudi memaafkan segala kekhilafan aku..

Korang oke tak puasa? Terawih? Jangan tinggalkan perkara yang wajib tau.. solat 5 waktu tu paksi utama pada ibadah yang lain..
Contohnya korang puasa, tapi kalau tak solat, apalah ertinya puasa kita tu.. Bahkan tak sah puasa, nauzubillah..

Alhamdulillah, syukur dengan izinNya, kita semua pada saat ini dapat menjalani ibadah puasa, berjumpa lagi dengan bulan yang penuh berkah ini..





Jadi, kita kena hargai dan gunakan peluang yang Allah beri ini sebaiknya..
Sebab tahun depan belum tentu kita dapat berjumpa lagi bulan Ramadhan..

Jadi kawan-kawan, aku harap kita semua mampu untuk menjaga ibadah kita, hati kita, lisan kita, perbuatan kita, bimbang ada yang tersinggung nanti dah cacatkan pahala ibadah kita.. jaga baik-baik, betul-betul, elok-elok..


Sekian, entry pendek untuk hari ini..

Terima kasih atas perhatian, mohon maaf sebarang kekurangan..


Loads of Love,
Norzayani bt Norhamshah


No comments:

Post a Comment

CANVA YEAH ^-^

  Ehh best jugak edit pakai canva ni ya. Haip! Jangan gelak. Saya budak hanya baru belajar. ^-^ Tapi untuk pertama kali ni, aduhai, macam ke...