Tuesday, November 27, 2012

Bicara Tentang Cinta~


Dapatkah kau rasakan keresahan dihatimu...
Walaupun kau tersenyum ayu...
Tapi dirimu tak menyedari...
Airmata mu mengalir tanpa kau sedari...

Kenapakah aku tidak pasti...
Meragui diriku untuk kamu...
Walaupun nyata kau insan istimewa...
Hatiku tak meraguimu...
Bicara tentang cinta...
Tak pernah kau ungkapkan...
Tapi hatimu menyatakannya...
Kenapakah harus kau seksa diriku...
Dengan keputusan yang tidak pasti...
Haruskah aku biar berlalu...
Tapi yang pasti tidak mungkin...
Aku terima hidup ini tanpamu...
Bersama aku untuk hari esok...
Kenapakah aku tidak pasti...
Meragui diriku untuk kamu...
Walaupun nyata kau insan istimewa...
Hatiku tak meraguimu...
Haruskah aku biar berlalu...
Tapi yang pasti tidak mungkin...
Aku terima hidup ini tanpamu...
Bersama aku untuk hari esok...
Bersama aku untuk hari esok...
#NP #SOfazr #BicaraTentangCinta #Lyrics #MakeTheDecision 
Spread Love,
Niya Unnie_Anything About You
10.46PM
27 November 2012/ 13 Muharram 1434H

No comments:

Post a Comment

CANVA YEAH ^-^

  Ehh best jugak edit pakai canva ni ya. Haip! Jangan gelak. Saya budak hanya baru belajar. ^-^ Tapi untuk pertama kali ni, aduhai, macam ke...