Wednesday, November 28, 2012

Cameron Highlands #Part2

Assalamualaikum...
ahemm korg sehat?

harapnye sape2 yg ade terbaca entri ni berkeadaan sihat ye...

aku kureng sehat la sejak trun dri cameron hari senin hari tu...
tekak gatal,hidung pedih,badan sesengal...aduii da lame xdpt sakit2 ni,skali skala aku bsyukur gak...yela semua sakit2 ni ade hikmah yg Allah nak bagi...utk pngetahuan korg,aku sgt susah nk demam...takat batuk n selsema tu slalu gak...depends on the situation...meaning klu aku terhidu asap rokok,sng la aku batuk n selsema...tp kes xsehat bile blk dri cameron ni,mungkin sebab cuaca kot,kejap panas terik kejap ujan,kejap kang sejuk kejap lg suam2 kuku...

so aku harap sgt korg jge kesihatan korg...bnde2 ni kite nmpk je cam sakit biasa,tp effect dlamannye kite xtau...jd ksihatan tu mmg sgt pnting utk d jaga...

haishhh nak taip entri baru pun lemau je...tekak perit sgt ni...huhu...


k la,xnak entri ni meleret sgt...nak share ngan korg gmbq mase kat cemeron ary tu,tp ni part 2 k...xbyk sgt amek gmbr...tp boley la...
ekceli gmbq byk,tp gmbq aku je la...sat ni hampa nak muntah plak tgk gmbq aku byk2...kikiki...
aku upload mne yg aku rase best la eh...


#btw kat ats ary tu sempat berMerryBrown ouh...adek badik aku mulut xreti diam slgi xdpt...at last beli gak utk depa...(cehhhh mementang gaji aku ade lgy,sronok depa sapu...heeee) xpe,demi famili,lautan api snggup direnangi...

#ehyeke? dgn famili sndri kan,btpe nk berkire?slagi ada boley la,esok2 dah xde xley nk watpe...
aku xsuke org2 kede ni...jd bile esok2 aku nk cari calon hubby,xley carik yg kede,kne carik yg pemurah...heee bukan nak kikis harta dia,tp aku mmg xsuke ngan org laki yg berkira ni...
bak kate ayah aku...buat ape duit berkepuk dlm bank,bkn ley bwk mati pun kan...
haihhh ape bende aku merepek ni?haaa kan da kelaut taip entri...
oke2...ni gmbr mse kat cameron hari tu...best3...korg pegi la gak eh nty... ;)


Spread Love,
Niya Unnie_Anything About You
11:27PM/28 November 2012
Saranghae...
NA





  

































No comments:

Post a Comment

CANVA YEAH ^-^

  Ehh best jugak edit pakai canva ni ya. Haip! Jangan gelak. Saya budak hanya baru belajar. ^-^ Tapi untuk pertama kali ni, aduhai, macam ke...