Tuesday, October 1, 2013

Adam Sayang!

Bismillah...

Assalamualaikum...

Tahap kesabaran aku terpaksa dipanjangkan sedepa ke depan...
Why? Why?
Aku dah menaip sesedap oren tadi,tiba-tiba hilang. (Oke,kurang gemar buat entri baru melalui hp,hukk sobb)

Oke tutup iklan.
Ha pejam celik,masuk dah bulan Oktober.
Eh cepatnya.
Eh nak bagi apa birthday ayah nanti?
Oke,ayah kita lahir bulan ni,oke,macam aku seorang je ada ayah,semua nak ceritaaa...

Haa haa haa...
Fyi,semalam i dapat anak buah baru uolls!
Nama macam hero novel.
Handsome pun macam hero aku.
Alahai,siapa nama dia?
Oke,meh sini den koba,nama si dia kesayangan hati yang baru ialahhh Adam Darwisy bin Mohd Hakim.
Alhamdulillah,selamat dilahirkan di Pusat Bersalin Barakah (Bandar Puteri,Klang) pada tarikh 30 September 2013 pada waktu 4.24petang,dengan berat 3.09kg.Ahem cukup tak biodata dia?

Alahai cukup la tu kan.(Eh bateri fon dah nak habis!)
Adui,sahih memang aku kena stopkan entri ini.
Banyak benda la haih aku nak cerita dalam buku diary aku ni.Tapi bz mengkalahkan encik PM,takpa,kita tunggu masa dan ketika yang sesuai.
Ini dia,aku sertakan beberapa keping boyfriend baru aku.

Terima kasih sudi baca entri ni.
Salah silap mohon dimaafkan.
Sekian,wassalam.


Anything about you,
Niyaz Arumi
1 Oktober 2013
23.21PM
Mood: tak sabar nak buat entri mengenai "Cinta High Class" :')




tiheee atok SU dengan Adam~
 
Adam,Acik,Acu... 3A
 
Adam lepas 2 jam keluar dari peyot umi~
 
Assalamualaikum, inilah Adam sayang~

 
Adam dengan kakak eiaaaa~ Comel anak-anak aku kannn~haha

 
Tengok acu paksa acik nani hamek gambar dia dengan Adam~ ngeee
Me and Adam Darwisy.
"Adam, doakan acik dapat jodoh yang punya 'cinta high class' ye sayang."

No comments:

Post a Comment

CANVA YEAH ^-^

  Ehh best jugak edit pakai canva ni ya. Haip! Jangan gelak. Saya budak hanya baru belajar. ^-^ Tapi untuk pertama kali ni, aduhai, macam ke...