Sunday, March 9, 2014

Biskut Weetameal calit Nutella memang sedap!

Bismillahirahmanirrahim.

Assalamualaikum.

Ini benar-benar nak jadikan entri yang sangat pendek dalam penubuhan entri-entri sebelum ini.

Siapa pernah makan biskut ini ??
 
saja aku besaqkan gambaq dari saiz selalu. ~


Haaa apa dia? Tak suka makan biskut macam gini?
 Adoi, janganlah macam ini pun.
Makan lah, makan lah, makan lah.
Sedap. Masya Allah, tak reti aku nak gambarkan sedap macam mana. (Oke, Yani, toksah poyo sangat, nanti orang tembak kau! )

Sebenar-benarnya nak beritahu, biskut pakcik Jacobs dipalitkan dengan sesudu nutella hazelnut ni, ya rabbi, sedapnya, masya Allah, subhanallah.

Aku merayu ni (ehh gila ke apa Yani?), hehe takdelah. Korang try la.
Dijamin, memang sedap.

Calit calit calit cenggini...



ngappp! sedap~

Tadi sesambil aku nak membaca sebuah buku, aku telah mengambil 2 keeping biskut ini lalu aku calit-calit nutella ini. (Eh Yani, hang diet kan? Amende biskut nutella segala?) *erm derhaka kejap, takpe, badan aku, suka hati la kan. Lagi bukan aku makan sebaldi dan setong biskut calit nutella ni. Jadi, aku maafkan diri aku sendiri. Haha, kbai.


makanan best, buku best, hari ahad ni memang bestlah! ;) bahagia.


Oke, tadi janji entri pendek kan.
Pendek lah ni kan? Tak panjang kan?
Lagipun I nak keluar sat lagi, nak celebrate enibeseri abang dengan kak ipaq I. (Kakak2 abang-abang ipaq yang lain busy. Tidak join sekali. Sobs. Adik aku pun tak balik. Sobs lagi.) T.T

Eh azan Asar sudah berkumandang. Aku memang kena stop ni.

Tengkiu korang sudi baca entri mengkarut ni.
Jaga diri baik-baik.

Wassalam.

Norzayani Binti Norhamshah
16.37 PM.

No comments:

Post a Comment

CANVA YEAH ^-^

  Ehh best jugak edit pakai canva ni ya. Haip! Jangan gelak. Saya budak hanya baru belajar. ^-^ Tapi untuk pertama kali ni, aduhai, macam ke...