Thursday, July 26, 2012

Gomowoyo... Saranghanda!


Assalamualaikum... 

Ary ni xreti plak nk mule dari mane...rase cam serba xkene je sume...xtau nape...
Hurm cuma nak share ssuatu yg d hantar pd saya mase besday ary tu... seseorang yg mngirimkan doa sbegitu d tujukan pada saya...mase bace ary tu, punyelah sebak...seseorang yg sy kira Allah kirimkan demi menguatkan lagi perubahan sy utk meminumkan dosa...(perubahan yg sy rase, "Ya Allah,knape aku boleh bazirkan mase camtu je sblm ni...? keikhlasan tu perlu demi menjalani hidup dgn lebih keberkatan"...smentara masih punya peluang.......)

"thanks alot acik! angah love u so much! angah tersgt2 lah terharu...btw, angah pun doakan yg terbaik utk acik...mudah2an kita boleh menjadi sahabat, adik bradik, bukan hanya di dunia...tapi di akhirat juga..."

p/s:: bukanlah saya x mnghargai ucapan dan doa dpd yg lain...mohon pengertian,sbb sy merasakan inilah yang paling istimewa sekali...penuh keikhlasan...dan doa dpd Nur Amirah Abd Rahim ingin sy share dgn semua... 

~> semua yg memberi ucapan, yang sentiasa mendoakan,anda tetap akan berada dlm list 'kesayangan' sy dlm hidup ni... smoga Allah, jagakan kalian... hidup baik2 ye... :) 


Spread Love::
Niya Unnie_Anything About You
Khamis / 11:45 AM
26 Julai 2012 / 6 Ramadhan 1433H

No comments:

Post a Comment

CANVA YEAH ^-^

  Ehh best jugak edit pakai canva ni ya. Haip! Jangan gelak. Saya budak hanya baru belajar. ^-^ Tapi untuk pertama kali ni, aduhai, macam ke...