Thursday, July 5, 2012

Video Majlis Pernikahan Irma Hasmie & Redza Syah Azmeer

~ Korg da tgk video kak Irma ni? Korg msty dah tgk kan...op kos korg lebih advance dari aku! Aku pun da tgk 3 hari lepas...nk share dlm blog, tp keadaan masih belum mengizinkan...alhamdulillah,hari ni dgn izin-Nya,dpt gak share kgembiraan dan kebhagiaan kak Irma dan suami...
~First time tgk video ni, sgt mnyentuh hati...video ni sungguh sweet...saat suami kak Irma lafazkan akad, aku pcaya, rmai wanita yg rapuh hatinya mengalirkan air mata...msty tersentuh hati lihat moment tu...(nmpk debaran yg terpancar pada wajah kak Irma saat menunggu lafaz ijab kabul dri insan yg d sayangi...kak Irma, sy doakan akak bahagia hendaknya...aminnn...syg kak Irma!!! :)
~Dan ending utk video ni pun aku suka...suka sgt...the most ever part kgemaran aku... Hehehe...
"Isteri cerdik yg solehah, penyejuk mata...penawar hati...penajam fikiran...di rumah dia isteri, di jalanan kawan,di waktu kita buntu, dia penunjuk jalan..."
#kredit to AwanStudio Malaysia~ video yg awesome bciri islamik...
~lepas ni nk share video pre wedding kak Irma pula... awesome sama seperti video ni juga...cuma bezanya,video itu di ambil sebelum mereka bergelar suami isteri...kak Irma dan suami menceritakan pengalaman bertemu semasa di Tanah Suci Mekah...indahnya jodoh bertemu depan Kaabah... :)
Spread Love::
Niya Unnie_Anything About You
12:35 PM
5 Julai 2012/ 15 Sya'ban 1433H

No comments:

Post a Comment

CANVA YEAH ^-^

  Ehh best jugak edit pakai canva ni ya. Haip! Jangan gelak. Saya budak hanya baru belajar. ^-^ Tapi untuk pertama kali ni, aduhai, macam ke...