Thursday, July 26, 2012

Terima Kasih Cinta... ^-^ #Part 2

Assalamualaikum...
Ini dia kesinambungan kisah kenangan 22Julai thn ni...

Ary tu dah post sgala bentuk ucapan dan doa dari #fb Niyaz Arumi aje... #fb Ladyanie n Norzayani blom lgy...(hekkkk cam la aku peymes sgt smpai ade 3 fb...haha ouh tidak...adelah alasan yg biar aku je la simpan...apepun sume fb2 ni ttp akan deactivated jugak satu ary nty bile aku dah xde...as simple as that right? Hurm,cume waktu nye je xtau bile...)

Jutaan terima kasih ye buat semua rakan yang sudi meluangkan masa utk memberi ucapan...walaupun aku tau kdg2 aku sgt menjengkelkan...hurm mintak maap awal2 na... hurm g pun yg aktif sgt2 fb NA je...yg len tu xpun...(tu yg siap kene perli ngan member...smpai de 3fb..haishhh poyo lagy...padan muka kaw yani! )

Oryte2 telebey2 plak menceceh...ini dye koleksi printscreen ucapan besday dari kengkawan #fb ladyaniey n norzayani... gomowoyo...sarangheyo! :)































#hurm panjang plak entri TKC part2 ni...hehehe...ape pun trime kaseh ye korg! aku teramat sgt menghargainya... ^-^

Spread Love::
Unnie Niya_Anything About You
Khamis / 26 Julai 2012 (6 Ramadhan 1433H)
12:15 PM




No comments:

Post a Comment