Tuesday, July 3, 2012

Terlupe...

Assalamualaikum...

Sorry2, lupe nk wish good nyte td...

Btw, esok ade yg nak puasa tak? Klu ade, Selamat Berpuasa eh...al maklumlah, da xjauh da ngan hari Nisfu Sya'ban, klu ade ksempatan/kelapangan, d galakkan lakukan, dgn nawaitu ikhlas kerana Allah... bukan sbb famili atau kwn2 atau sekadar mengikut trend...puasa tu da bgs, tp luruskan nawaitu kita hanya kerana Allah...

Actually, td igt nk share la cter psl aku mengemas dapur yg bersepah terover...haha...tp da penat sgt la...
Gmbr pun xsempat trasfer dlm lappy lagi...heee nk bgtau ni...aku ni klu da rajin, abes satu dapur aku kerjakan, tp klu da mls tu, ish ish ish...toksah ckp la...mnyakitkan aty je...haha...

Jadinye, kesimpulan kat sini, esok pagi je aku wat entri len...nk sharing cter ngan org yg melihat blog cikedis aku ni ...(erkkk klu ade yg melihat, "jutaan terima kasih, semoga Allah memberkati hidup kalian dunia akhirat...")

Oryte rakan taulan... saya syg anda!!! <~( terus jdi sy, bukan aku lagi da....hehehe...)
Take Care...Sampai Berjumpa Lagi...Insya Allah... ;)

Spread Love::
Niya Unnie_Anything About You
3 Julai 2012/13 Sya'ban 1433H
1:08 AM

p/s :: semoga mimpi indah2...jgn lupe bace doa sebelum tidur tau, "Bismikallahuma ahya wa'amut"

No comments:

Post a Comment