Sunday, July 1, 2012

Julai Datang Lagi...

~Julai 2012~


Alhamdulillah... thn ni ialah tahun ke 24 sy jumpe bulan julai... ahlan wa sahlan... dan lebih bermakna sbb bulan ramadhan juga dlm bulan ni... syukur... mudah2an thn depan bkl bertemu julai utk kali ke 25... (seandainya Allah mengizinkan... ;)

"Uhuk hookk hukk.." aihhh terbatuk2 mse type entri ni...idung pun cam nk kne pam je, haha, humus2~ 
Sebut psl batuk, slalunye klu org len batuk aku sgt suka nsihat ni "batuk ke?ciannye,jgn lupe mkn ubat keyh" <~ pdehal klu diri sndri batuk, hampeh la aku nk mkn ubt batuk...dadah sume tu!!! dadah! haha...(mane x nye, pas mkn je aku mngantuk/lalok tahap kucen tcabut ekor...eh jap, de ke kucen tcabut ekor? huiii pasti mnderita...hurmm) erm sbb tu aku xsuke mkn ubt... dan lagy satu, aku rase klu aku mkn ubt, makin teruk ye ade...huhu...jd kirenye klu psl ubt ni, aku ni sengal sket la...nsihat org skt mkn ubt, tp dri sndri skt,xmkn...siyes senget... <~ weyhhh pehal lari tjuk niii?
(ouhh kes terbatuk tibe2 la ni... :p )

Aku harap julai tahun ni ::
  • akn jd julai yg lebih baek dari julai2 yg sebelum ni...
  • lebih bermakna, lebih berkah memandangkan ramadhan juge d dlm bulan ini...
  • bg knangan yg terindah buat aku krane BestDay aku mmg da msuk bulan ramadhan...extravaganzas punye gembira... alhamdulillah... :)
  • aku tidak terlalu mngharap pd kesempurnaan pd stiap msa,saat dan ketika, krane aku tau, tiap2 hary ade ujian yg Allah beri utk aku, jdi aku cube utk jd lebih positif...
  • aku akan lebih byk beribadah pada-Nya...(sudah cukup sudah, dosa2 yg maha banyak ku lakar pada buku amalan...)
  • akn lebih buat aku sedar, aku sygkan ibu ayahku...hadiah utk mreka, akn aku cuba utk meminumkan dosa,dan memaksimakan pahala... ;) 

Spread Love ::
Niya Unnie_Anything About You
11:54 PM
1 Julai 2012/11 Sya'ban 1433H

~opsss da nk expired 1 Julai...
oke ! Done!
Salam~




No comments:

Post a Comment

CANVA YEAH ^-^

  Ehh best jugak edit pakai canva ni ya. Haip! Jangan gelak. Saya budak hanya baru belajar. ^-^ Tapi untuk pertama kali ni, aduhai, macam ke...