Tuesday, July 24, 2012

Terima Kasih Cinta... ^-^

Assalamualaikum...
Salam 4 Ramadhan semuanya...
Alhamdulillah...syukur kerana masih lagy d beri anugerah nyawa utk hari ini... :)

Oke,first thing, nk UCAP TERIMA KASIH SANGAT2 pada semua kaum keluarga dan rakan-rakan yang teramat sudi memberi ucapan dan doa pada HariLahir sy yg ke 24, 22Julai ary tu...(Tak kiralah,awal atau lewat memberi ucapan, ape yg sy tahu, sy sgt sygkan anda smua!)

Subhanallah, xtau mcm mane sy nk ekspresikan terima kasih yg xterhingga buat kalian...terima kasih krana sudi mendoakan... smoga kalian semua sentiasa dilindungi Allah S.W.T... smoga kalian berjaya dunia akhirat...amin...

ni dia ucapan dan doa yg di titipkan buat sy dari kluarga dan rakan di Fb (NA)...
Gomowoyo! Sarangheyo! 








#yg ni kat fb...yg kat twitter,wa,bbm,sms ,fb(ladyaniey,norzayani) ade gak...da save ary tu...baik punye save...tibe2 pendrive masuk virus...siyes sedey sgt2...hanye beberape je yg tinggal utk d jadikan knangan...
#walauape pun yg jdi, sy akn tetap igt ucapan dan doa yg kalian kirim buat sy...sy sgt2 menghargainya...sgt2... :)

Anything About You
Niya Unnie...
Spread Love...
Gomowoyo, Sarangheyo!
24 Julai 2012/ 4Ramadhan1433H
3:58 PM

No comments:

Post a Comment