Monday, July 30, 2012

Pagi Yang Gelap... Kini Sudah Terang...

Assalamualaikum...
Selamat petang hari...Alhamdulillah,hari ni dah masuk hari ke 10 umat Islam berpuasa...

Actually, entri ary ni sgt sengal...pepagi tadi lagi buley plak layan utube, blaja pkai shawl ala2 DenaBahrin ,tp xde la santek sgt aku pakai...yela,orang baru blaja la katekan...temanye kat sini,aku stdy pkai shawl utk d gayekan bile kuar ke mane2(hekhek,pdehal utk pakai raye.. :p)

Pade aku,tutorial yg dik Dena ni ajar,sgt simple...sume org pun bley pndai...yg paling penting,semuanye cara2 memakai shawl yg menutup dada...(kire btol2 menepati citarasa aku yg baru bjinak2 nk brubah kpd pmakaian tudung labuh2 ni la...sgt ohsem bile dpt blaja gitu...)

Korg pun ley terai blaja cara pkai shawl ni kat utube...3# Hijab Tutorial Dena Bahrin ...feel freedom to check it out ya...~ insya Allah,anda masih boley bgaye dgn menutup dada dan blakang bdan juge...thank you to DenaBahrin sbb berkongsi ilmu memakai shawl yg best~ thumbs up dear!

Oke,ni yg aku sje menerai pagi td ni... ^-^ (asasnye,tetap xley nk tutup muke aku yg sgt bulat tu...haihhh...)




#dingdongdingdong....tadaaaa...akhirnye aku bjaye memakai shawl dgn sempurnaaaaa...<~krane be4 this aku pkai shawl,sgt serahbai~ hehe...oke2...daaaaa...slamat berbuka puasa ye nty~ ^-^

Spread Love,
Anything About You_Niya Unnie
4:13 PM
30 Julai 2012/10 Ramadhan 1433H

2 comments: