Tuesday, September 4, 2012

Selamat Hari Raya... :)

Assalamualaikum...
~lame sgt da rasenye xupdate entri kat laman bersawang ni...haha...erkkk tajuk pun xley handle...pdehal sket je lagi da nk abes bulan syawal...
~tapi ape2 pun better late than nothing kan? hahaha...eyek xde kene mngene...
wat entri ni sbb tgh boring kat opis...(haippp bukan curi tulang ye,tp amek sket ruang sbb tgh xde keje ni...sat ja...sat lagy op story...)


#nah gmbr raye...comel bukan? ngehihihi...suke aty aku je la kan...
~> oke d kesempatan ini aku sbnrnye nk ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI...(erk aku tau da lmbt,tp ucapkan je la kan...xde mse nk update blog ritu...:D)
~em aku gak nk mintak maaf,atas semua silap dan slh sama ada yg aku sedar mahupun yg xsedar...same ade yg aku sngajakan mahupun yg aku xsngje...

~TAQABALLAHU MINNA WAMINKA(semoga amal ibadat kita di terima Allah)
~doaku harapnye kite dpt rezeki btemu d bulan ramadhan dan syawal yg mulia ini...insya Allah..andai d panjangkan umur...

#erkk bosh mintak mahap sbb on9 update blog sat...xmo marah2...saranghae bos~ ^-^

~Spread Love::
Niya Unnie_Anything About You
3:14 PM
4 September 2012
Saranghanda!
Wasalam... :)

No comments:

Post a Comment

CANVA YEAH ^-^

  Ehh best jugak edit pakai canva ni ya. Haip! Jangan gelak. Saya budak hanya baru belajar. ^-^ Tapi untuk pertama kali ni, aduhai, macam ke...