Wednesday, September 5, 2012

Lilit lilit...belit belit...daaaaa...siap...!

Assalamualaikum...

hurm xde kejenye aku memalam ni nk update entri baru...erk heee,xngantuk lgy...curik mase sat...
#first of all,aku nk ckp "kamsahamnida,saranghanda" kat korg yg de bace entri "Pesan Ayah"...sumpa aku bukan nk blagak baik...aku just share ape yg ayah aku pesan kat aku... :) 

hurm tujuan utame aku wat entri baru ni bknlah kesinambungan pesan ayah,tp ia adelah sbuah crita yg maha mengarut aku d mlm2 hary...

#baru je jap td aku dok la usha utube,kengkonon mengkonon nk stdy style baru pkai tdung bawal kale2 la...baek punya usha aku ckp dlm haty (heeee nk terai la!) betul! baek punya mood,mmg aku terai...sekali SERABAI maaaa! hessshh aku da badmood...apesal budak tu pkai elok ja,aku pkai xjadik?? ohhh seteresssss! ohh aku pk positif je la...erk,muke aku xsesuai kot ekot gaye dak tu,aku kan BULAT! haha...:p


Gaya Tudung CikFyrahoneyyy (korg silelah usha...aku geram sbb aku terai xjadik! uhhh~) 

#elok punya kecewa,aku pun saje je merengkan tdung bwal kat kpale aku tu,aku dok pakai la sbelah pjg sbelah pendek(ala2 gaye pakai shawl gitu! wekk je ayat~),hurm pastu aku lilit sane,aku lilit sini...cucuk jarum sane,cucuk jarum sini...tibe2,eyh pesal LAWA plak STYLE ni?(eyekkk,msty korg nk kata aku PERASAN TAHAP TAPIR kan!weeee xkesah la korg nk kate hape kan,asl korg bhagia...hehe...)
#betul! aku xtipu aku suke,so aku namekan style tdung tu,STYLE BAWAL YANI BERMESSY MESSY...! erk style tu hanye d iktiraf dlm pale aku je la...korg jgn dok mnggatal carik kat utube plak!(oke,lgy satu statement perasan!sorry morry...chill...)

~kalau tgk nmpk cam gaye ala2 #DenaBahrin ,tp tak sbnrnye...aku ubah sesedap perasaan geram sbb xjadik terai style yg cikfyrahoneyyy tu td...inilah hasilnye...lawa kan...lawa kan...(eee perasannye lagy!)


#another one...gmbr xclear sgt pun...kualiti kamera hancus~ dlm haty aku dok dah canang2..."weyyy aku nk pkai style gini la esok g kerja!" aku da gelak terkekeh3 depan cermin ouh... :p


#the last one~ side tepi...oke la...aku suke sbb labuh...tutup dada~ jgn risau daddy...insya Allah,pasni xpkai da tdung singkat mingkat sesangat lgy... :)

#heee okelah kan,da nk kol 12,aku punye mate tibe2 je berat,setan da bertenggek gamaknya...huhu...chal ja yo...annyong gaseyo...sarangheyo...wasalam... :)

Spread Love ::
Niya Unnie_Anything About You
Rabu / 5 September 2012
11:52 PM





No comments:

Post a Comment

CANVA YEAH ^-^

  Ehh best jugak edit pakai canva ni ya. Haip! Jangan gelak. Saya budak hanya baru belajar. ^-^ Tapi untuk pertama kali ni, aduhai, macam ke...