Monday, September 17, 2012

Sahaja Aku Mencintai Mu...

Assalamualaikum...

Lama rasenye xupdate entri baru...(heee padehal baru je bape hari kan...)
Tajuk entri ni awesome!
Sahaja Aku Mencintai Mu...

oryte...yg sebenar2nye,bukanlah nk merepek meraban ke ape...
cumenye nak share lirik lagu 'Sahaja Aku Mencintai Mu' by kumpulan Du'a...
budak2 mude lagi ni kalau xsilap aku... :)
bgs2...mude2 lagy dah punya semangat gini...

oke... ni lirik lagunya...

Lirik Lagu Sahaja Aku Mencintaimu - Du’a Feat Ustaz Amal

Ku cinta padaMU lebih dari segala-gala
mampukah ku pertahankan cita ini
dalam mengabdikan diri padaMU

Andai ada kata yang lebih baik 
dari ucapan terima kasih
pastikan ku ucap setulus hati 
tanda cintaku padaMU

Lailahaillallah..Allahu Rabbi
Lailahaillallah..Allahu Akhbar

Andai ada hadiah yang lebih baik 
dari melodi syukurku
semestinya ku persembahkan padaMU
tanda cintaku padaMU..

Hasbi Rabbi Jallallah
Ma fi Qalbi Ghairullah
Nur Muhammad Sallallah..

Setiap hela nafas 
setiap gerak tangan
setiap degup jantung
setiap derap kaki
takkan pernah bermakna tanpa CINTA-MU..
ya Allah...

Sumber : http://www.liriklagumuzika.com/2012/03/dua-feat-ustaz-amal-sahaja-aku.html#ixzz26jR7zpIF

#aku sukekan liriknya sgt2~ penuh kelembutan...sahaja aku mencintaimu...
subhanallah...indah sgt liriknya...
#sape2 yg xdgr lagy,atau xpernah dgr lagy lagu ni,jom la dgr...t geledah la kat utube ek ~> Du'a feat Ustaz Amal - Sahaja Aku Mencintai Mu... 

#yg aku tahu...slh seorang ahli kumpulan Du'a ni ank ustaz Amal sendiri... Ajwad namenye... duduk kat area sini la...satu skola dgn my dong-saeng...junior adik aku...ary tu mase open house kat umah kami dye ade dtg umah,tp aku xpasan...klu x,bley mintak autograf~ heeee...(xde keje,cam la xpenah jumpe budak ni...)

#ape pun aku puji jihad Ajwad dan kengkawan Du'a yg lain...moga usaha kalian terus menerus di redhai Allah...perjuangannya masih jauh dan panjang...jadi,berusahalah adik2 sekalian...

#barakallahu fiikum...salam...


Spread Love::
Niya Unnie_Anything About You
Isnin/ 9.20PM
17 September 2012
Saranghae~

No comments:

Post a Comment

CANVA YEAH ^-^

  Ehh best jugak edit pakai canva ni ya. Haip! Jangan gelak. Saya budak hanya baru belajar. ^-^ Tapi untuk pertama kali ni, aduhai, macam ke...