Friday, December 7, 2012

Ayuni Musfirah sayang.......


Assalamualaikum...
entri pendek 4 my beloved baby...

*Yun yun sayang,tgh tak sehat,demam,selsema,batuk...mohon doa dpd sesiapa je yg baca entri ni untuk kesihatan anak kakak sy...

*Yun yun sayang,awak kuatkan...awak kan tiger kitorg sume,tiger yg comey garang lagi manja...

*Yun yun sayang,acik yani always doakan awak (utk semua ank2 buah jugak)...jd anak yg taat dan solehah...

*Yun yun sayang,30hb ni awk genap setahun...sedih acik tengok awak bila xsehat...

*Yun yun sayang,awak comel sgt...aihhh acik yani rindu plak nak tidur peluk awk cam mase kat Cameron ari tu...*best sebab dpt bau Yun yun tigerrrrr....huarghhhh...*

*Yun yun sayang,bila awak tidur rumah atok,awak boleh jadi alarm untuk kami...kol 3 je,mata awak bulat tak hingat...awak ligat panjat sana panjat sini,merangkak sana merangkak sini...awak nk suh kami bangun solat tgh malam eh?

*Yun yun sayang,hope sangat awak kuat,xyah la masuk spital...spital tu xbest...rumah atok lagi best...acik yani doa awak kuat sihat dan aktif...;)

*Mama,Ayah,Atok,Wan,Angah,Mama Aina,Acik Taya,Uncle Jarool,Acik Yani,Poksu Cuki,Ayong,Abang Chik,Kak Mia,Anas, semua sygkan awak...sangat2...;)


*terima kasih baca entri ni...terima kasih doakan yun2 tiger kami...
*take care...
*wasalam...
Spread Love,
NA
7 Disember 2012/23 Muharram 1434H
11:07AM

Yun yun with her mama~today~


acik Yani with nunun tigerr... ~last week~

No comments:

Post a Comment