Friday, December 21, 2012

Best!

Assalamualaikum...

takde nak meleret sgt entri ni...

oke,dah hari jumaat,minggu je dua terakhir utk tahun 2012,bulan disember...alhamdulillah masih diberi anugerah nyawa yang tak ternilai ni...

seperti biase,masuk ofis hari jumaat sgt bersemangat,sebab esok hari sabtu,yeay!

hari ini kat SUK terasa meriah sebab kat sini ade jualan jumaat...(JJ,nama tak nak kalah)
hohoho pagi2 dah nampak org menjual2,oke jom cuci mata...ajak kwn aku,sekali jalan2,kwn aku,Shamini kata "ehh you,ada durian crepes la"..

walaweiiii teruja aku,da la aku tgh teringin sgt2...kok rejeki di ari jumaat nih...haha...dengan yakin aku pun pegi la tanya kakak yang jual tu...

first impression aku nmpk , fuhhh gemoknye,cam bantal kekabu...haha...kompem aku nak beli,tak kira berapa harga!

3 biji 'bantal kuning' berharga rm10,belasah je la beli,since kwn aku pun xpenah mkn,beli ohhh beliii...
best la doyan crepes tu,(xmenyempat,smpai opis terus ptong half bg kwn2 satu opis...)

depa kata sedap,aku pun rasa sedap gilos...syg nak mkn pun ye...haha...
xtau la nk kira harga tu berbaloi ke x,tp pada aku okeh la,sebab saiz besar,rasa doyan yg nyummmy! sedap,tp aku takdelah mkn byk,sebab kena jaga kesihatan gak,benda manis kot...berpada2 la kan... ;)
oke,di hari jumaat yang mulia ini jugak,ade seorang kakak kat opis korperat ary ni belanja breakfast,Subhanallah,syukur sgt2,thank you kak Huda yg cantek comel lagi baik hati...

#Saranghae ...
oke,takde nk cerita apa sangat,cuma nak Highlight psl makanan je...tak boleh belah kan...entri ape ni yani oiiii!
erkkk sorry korg sorry...
ape pun terima kasih jika ada yang sudi baca entri ni...
syukran jazilan jiddan...

take care,wasallam... ;)

Spread Love,
Niya Unnie
21/12/2012
11.46AM
NA
Saranghae

No comments:

Post a Comment

CANVA YEAH ^-^

  Ehh best jugak edit pakai canva ni ya. Haip! Jangan gelak. Saya budak hanya baru belajar. ^-^ Tapi untuk pertama kali ni, aduhai, macam ke...