Monday, December 31, 2012

Kalender & Diari 2013

Assalamualaikum...

Entri pendek je...

E-Eh dapat diari dari pjabat MB,hoyeh!
X-Extra berganda2 happy dpt diari...
C-Cerita byk pasni dlm diari...haha
I-Itu luahan rasa yg nak conteng sesaje..
T-Tiba2 syg plak nk guna.Cantik k!
E-Ehem jgn jelly k,dpt diari free...;)
D-Diari oh diari...aku sukalah bau kau!

Situasi 1:
Pergi kerja dari blk bercuti lepas kena sengat tebuan hari tu,tau2 atas meja dapat kalender 2013. Wahhhh! Tengkiu2,takyah sesusah nk beli kalender lain...;)
Pastu simpan,tunggu 2013,akan ku dirikan hang cantek2 atas meja aku nanti...esok je kan,today is the last day of 2012...;)

Situasi 2:
Balik dari sesudah membeli makanan di kafe tadi,tetengok atas meja ada satu kotak cantik.Dalam hati berkata,"wah hadiah ke?Eh ada secret admirer ke aku?" bahahaha gurau saja,mana ada aku fikir gini tadi...kekeke...
Tengok atas meja semua orang ada,tp still tak dapat teka apekah kandungan yg berisi dalam kotak.Cantik berwarna coklat tau kotak tu.Sib baek takdak riben,kalau tidak dah ku anggap di dalam itu intan emas permata.
Tanya kak Lia,"akak,ape ni?" , "oh,diari."
"Muehehe oke2..." :)

Situasi 3:
Kemas kemas barang yang ada dalam laci kat meja ni,buang sampah(kertas) yg tak perlu,kotak cantik(diari) dan kalender dok diam atas meja.Sabarkan hati,tunggu masa nj tgk kalender.Ubah posisi telefon,pc,keyboard dan sebagainya.Bahagian yang terakhir,letak kotak cantik depan mata. Bukak elok2,sekali tengok! OK jatuh cinta! Cantik,suka sangat warnanya,coklat...Lembut pulak tu kulit diari tu...:) Pastu design simple but superb! Awesome k!
Dengan bau buku lagilah,bebetul buat diriku teruja meruja!
Nah lihatlah kegilaan selepas mendapat diari itu... ;)
Suka suka suka...

*terima kasih baca entri ni...

Spread Love,
Niya Unnie_Anything About You
15:46 PM
31 Disember 2012
Saranghae,
NA

No comments:

Post a Comment